Reklamace zboží

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. V případě, že zjistíš závadu u svého produktu, hned nám jej zašli.

    

Jak reklamovat zboží?

  1. Zálohuj si data na tvém zařízení, odstraň zabezpečení a herní účty včetně přístupových kódů a odpáruj připojené zařízení.
  2. Produkt uveď do čistého stavu a do balení vlož originální příslušenství, které s vadou souvisí.
  3. Přilož kopii dokladu o koupi a reklamační list.
  4. Reklamované produkty pečlivě zabal, aby se nepoškodily během přepravy.
  5. Balíček odošlite cez Zasielkovnu. Kontaktujú nás a my Vám oznámime kód.
  6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace tě budeme informovat e-mailem.

   

Vrácení zboží do 14 dnů

V případě, že chceš vrátit nevyhovující zboží, máš na to ze zákona 14 dnů v případě objednávky (nikoli rezervace) uskutečněnou na e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy si vyzvedneš svou objednávku.

Jak na vrácení?

  1. V případě vrácení herní konzole odstraň veškeré zabezpečení a odhlaš své herní účty. Zařízení uveď do továrního nastavení.
  2. Ke zboží přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeň vyplnit tvůj bankovní účet, kam ti vrátíme peníze.
  3. Produkty na vrácení zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
  4. Balík pošli na adresu Martin Pace – Travná 1290, Praha 14, 198 00. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

  

Výměna zboží do 14 dnů

Pokud ti nakoupené produkty nevyhovují, můžeš je vyměnit do 14 dnů v případě, že jsi je nakoupil na e-shopu.

Jak na výměnu?

  1. K produktům, které chceš vyměnit, přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Do něj nám specifikuj, za který produkt je chceš vyměnit.
  2. Produkty zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
  3. Balík pošli na adresu Martin Pace – Travná 1290, Praha 14, 198 00. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  4. Po přijetí balíku ti vystavíme dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku ti vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě ti zboží zašleme na dobírku